تبلیغات
کسب و کار الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مشاوره کسب و کار الکترونیکی - مهدی شهبازی
پونیشا :: نیروی کار مجازی

چرا بعضی با داشتن ظاهری زیبا و آراسته همچنان زشت و ناخواستنی، و بعضی دیگر با وجود ظاهری معمولی انسانهایی زیبا بنظر می رسند؟



زبان بدن نشانگر تربیت ذهنی



تاكنون جواب این سوال را به انرژی مثبت و منفی ای نسبت میدادند كه از فرد ساطع می شود. اما این پاسخ لایه عمیق تری نیز دارد.

زبان بدن ما انسانها یكی از نمادهای زیبایی ما محسوب شده و در كنار رنگ و رو و بدنی خوش فرم در جذاب دیده شدن و یا عدم جذابیت ما در چشم دیگران نقش بسزایی ایفا می كند. 

اما زبان بدن، یعنی حالاتی كه بیانگر احساسات، توانمندی ها، و ضعف های ما هستند مرهون طرز تفكر و چهارچوب های ذهنی ما می باشد. هر چقدر ذهنی زیبا تر و لطیف تر فكر كند زبان بدن زیباتری هم بروز می دهد و در مقابل آن، افرادی كه ذهن منفی، شكاك و منتقدی دارند از زبان بدنی استفاده می كنند كه بدیگران حس بدی می دهد.

برای جذابیتِ همیشگی و عمیق، تظاهر به زیبایی و توانمندی كافی نیست چون زبان بدن این ماسك را از صورت برداشه و بر ملا می كند. برای زیبا و جذاب بودن نیاز به تربیت ذهن به زیبا اندیشی، زیبا سكوت كردن، و زیبا گفتن داریم. چنین فردی در هر سن و هر موقعیتی به چشم دیگران زیباست.

زیبایی هر انسانی مرهون تربیت ذهنی اوست

نویری - اصول تفكر



طبقه بندی: موفقیت،  مشاوره،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: زبان بدن نشانگر تربیت ذهنی،  

تاریخ : یکشنبه 19 مهر 1394 | 10:17 ب.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مدیریت کسب و کار الکترونیک