تبلیغات
کسب و کار الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مشاوره کسب و کار الکترونیکی - مهدی شهبازی
پونیشا :: نیروی کار مجازی


متاسفانه موضوع بسیار مهم ولی بی توجهی فراوان از جانب صاحبان کسب و کار و کارخانه ها در ایران!

 


 

مثال اول :آژانسی در شهر نیشابور هست به نام چلچله شمارشم 4040 است

 

 

مثال دوم:آژانسی هست در شهر درگز به نام چلسی شمارشم 4030 هست ((البته باید این تاکسی سرویس رنگ و بوی ورزشی هم داشته باشد و اسپانسر زمینه ای از ورزش هم باشه))

 

 

 

دوستان توجه داشته باشید معمار گرخشت اول نهد کج تا ثریا می رود کج......... فرایند انتخاب نام و شماره تلفن یک کسب و کار مثل انتخاب همسر است ومتاسفانه اکثر کاسبهای ایرانی اصلا و ابدا این موضوع را جدی نمی گیرند و فکر می کنند حق دارند نام بچه خودشان را روی کار یا محصولات خود بگذارند!!

 

 

راستی شماره و نام آن دو آژانس چی بود؟! (( تا 16 ساله دیگر در ذهن شما ثبت می شود و جالب آنکه مردم چقدر راحت تماس می گیرند با ایشان و این یعنی بزرگترین و بهترین و بی خرج ترین تبلیغ مادام العمر در دنیا))

 

 

 

علی اکبری نویسنده مجموعه کتاب های راز جذب پول در ایران موجود در دیجی کالا




طبقه بندی: ّبازاریابی و فروش،  مدیریت ارتباط با مشتری، 
برچسب ها: انتخاب اسم برای کسب و کار، اسم برای کسب و کار،  

تاریخ : چهارشنبه 21 مرداد 1394 | 10:49 ب.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مدیریت کسب و کار الکترونیک