تبلیغات
کسب و کار الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مشاوره کسب و کار الکترونیکی - مهدی شهبازی
پونیشا :: نیروی کار مجازی

نام تجاری که به کسب و کاری صدمه جبران ناپذیری زد


نام تجاری که به کسب و کاری صدمه جبران ناپذیری زد


در چند سال پیش شرکت نوشیدنی زمزم ایران با صادرات این محصول فصل تازه ای برای خود باز کرد که از لحاظ اقتصادی برای شرکتش می تونست خیلی مفید باشد و کشور ترکیه یکی از آن مقصد های پرسود بود چرا که کشوری با جمعیت 70 میلیونی است و سالانه میلیون ها توریست را پذیرای خود است و بازار مصرف خوبی بوده است .......

بعد از صادرات آن محصول بلافاصله به کشورمان برگردانه می شود چرا؟کیفیتش کم بوده؟قابل خوردن نبوده؟بسته بندی خوب نبوده؟ .....

نه . دلیل اصلی آن آرم شرکت زمزم با لوگوتایپ زمزم بوده چرا که در کشورهای دیگر فکر می کردند pipi است و معنی خوبی این کلمه انگلیسی نداره و نجاست در خود دارد و کسی تو دنیا قصد نداره نجاست را بخورد.به این سادگی برگشت و سودهای کلانی که می توانست برای شرکت به ارمغان بیاورد به باد دارد.
آرم زمزم کاری از قبادی شیوا است.
پس آرم شرکتمان را دست کم نگیریم 

نوشته : هادی علی اکبرلو



طبقه بندی: آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  R&D،  برندینگ،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: نام تجاری که به کسب و کاری صدمه جبران ناپذیری زد، نام تجاری، نام تجاری نامناسب، نام تجاری مناسب،  

تاریخ : شنبه 14 شهریور 1394 | 09:16 ب.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مدیریت کسب و کار الکترونیک