تبلیغات
کسب و کار الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مشاوره کسب و کار الکترونیکی - مهدی شهبازی
پونیشا :: نیروی کار مجازی
Social CRM

در حقیقت این فلسفه نوین مدیریتی یک استراتژی تکامل یافته از سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است که به جای مدیریت روابط، طراحی خاطرات مشتری را با «متدولوژی به کارگیری و مشارکت دادن مشتریان و ایجاد گفتگوی دو طرفه» به عهده دارد. در اینجا ما برند خود را با رفتار مسئولانه و مشتری محور خود ایجاد می کنیم نه اینکه با تبلیغات یک طرفه بخواهیم خود را در معرض مشتری بگذاریم. 
مشتری بر اساس فکر و به ویژه احساس خود خرید خواهد کرد. در مدل Social CRM ما احساس مثبت وی را در یک رابطهء برد-برد و "دو طرفه"، ایجاد و هدایت می کنیم .

یک نتیجه گیری خاص: شیفت و تعطیلی گروه تلگرام و تبدیل آن به کانال خبری یک طرفه، بازگشت به دوران قبلیست. باید خیلی خاص باشید که مخاطبی که امکان گفتگو از وی سلب شده در کانال خبری تان بماند!!



طبقه بندی: ایمان حیدری،  برندینگ،  مدیریت و رهبری،  مهدی شهبازی،  R&D،  منابع انسانی،  مدیریت ارتباط با مشتری،  ّبازاریابی و فروش،  هوش هیجانی،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  بیکاری،  مشاوره،  کسب و کار الکترونیکی،  کارت ویزیت،  سازماندهی،  تبلیغات،  موفقیت، 
برچسب ها: Social CRM، مدیریت ارتباط با مشتری، خاطرات مشتری، مشتری محور،  

تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 | 11:57 ب.ظ | نویسنده : ایمان حیدری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مدیریت کسب و کار الکترونیک