تبلیغات
کسب و کار الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مشاوره کسب و کار الکترونیکی - مهدی شهبازی
پونیشا :: نیروی کار مجازی
گفته می‌شود کارهای شخص با دو عامل اصلی مشخص می‌شوند به عبارتی کارها شامل تقسیم بندی زیر می‌شوند.


1. مهم نیست و ضروری نیست.

 2. مهم نیست و ضروی است.

 3. مهم است و ضروری است.

 4. مهم است و ضروری نیست.

 سوالی که مطرح می‌شود این است که به کدام بخش از کارها بیشتر بپردازیم؟

 
1. کارهای گروه اول که تکلیفشان مشخص است (منوط به اوقات فراغت شود و برای تغییر حال و هوا در زمان‌های بی حوصلگی به این قبیل کارها پرداخته شود.)

2. کارهایی که مهم نیست و ضروری است بهتر است تا آنجا که امکان دارد به دیگران واگذار شود. البته در برخی موارد ضرورت این قبیل کارها انتزاعی است مثلا زنگ تلفن یا پیامک‌های تبلیغاتی و...

3. کارهای گروه سوم معمولا مربوط به کوتاه مدت است؛ لذا بهتر است سریع انجام شود یا تا حد امکان به دیگران موکول شود. این قبیل کارها موجب روزمره گی بیشتر می‌شود و فرد در تله‌ی این کارها گیر می‌کند مثلا اینترنت، تقاضای دوستان

 4. کارهای گروه چهارم سرنوشت ساز هستند؛ ولی چون ضرورت ندارند معمولا از آن کارها غافل می‌شویم. مثلا ادامه تحصیل در مقاطع بالای دانشگاه (ارشد و دکتری)، پس انداز

 بهتر است در برنامه ریزی به این کارهای گروه چهارم توجه ویژه‌ای داشته باشیم و قانون 80/20 را برای آنها در نظر بگیریم.




طبقه بندی: کارت ویزیت،  سازماندهی،  موفقیت،  مشاوره،  بیکاری،  هوش هیجانی،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  تبلیغات،  ّبازاریابی و فروش،  مدیریت ارتباط با مشتری،  R&D،  منابع انسانی،  مدیریت و رهبری،  برندینگ،  ایمان حیدری، 
برچسب ها: مدیریت زمان، مهم و ضرروی، زمان بندی، مهندسی زمان،  

تاریخ : جمعه 17 مهر 1394 | 02:05 ق.ظ | نویسنده : ایمان حیدری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مدیریت کسب و کار الکترونیک