تبلیغات
کسب و کار الکترونیکی

آموزش کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار الکترونیکی، تبلیغات آنلاین، انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی، بهینه سازی سایت، بازاریابی ویروسی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مشاوره کسب و کار الکترونیکی - مهدی شهبازی
پونیشا :: نیروی کار مجازی
در خصوص دلبستگی ووفاداری کارکنان به کار و سازمان، موسسه تحقیقاتی پژوهشی گالوپ نظر سنجی بی نظیری در 114 کشور جهان با بیش از ده میلیون کارمند و مدیر به 44زبان زنده انجام و نتایج آن را در دوازده اصل مطرح نمود.




دلبستگی و وفاداری کارکنان به کار و سازمان




این 12 اصل به نظر ساده اند ولی سازمانهایی یا مدیرانی که به طور همزمان تکرار می کنم همزمان همه آنها را اجرا کرده اند به نتایج خیره کننده ای دست یافته اند که در زیر به اعلام موضوعات می پردازم.
بنابراین زمانی کارمند دلبست ووفاداره نیست که مدیران به اصول توجهی ندارند.


1- مطمئن شوید کارکنان می دانند سازمان و مدیران از آنها چه انتظاراتی دارند.

 مدیران موفق و بزرگ این کار را از سه طریق انجام می دهند:
 الف) تعریف اهداف 
 ب) اطمینان از درک اهداف توسط کارکنان 
 ج) فعالیت در راستای دستیابی به اهداف 
 آنها با این کار تلاش های افراد را تجمیع کرده و با استراتژی های سازمان هماهنگ می کنند. از این راه بزرگ ترین نتایج ملموس خلق می شود. 
 

 2- مطمئن شوید کارکنان به منابع و امکانات لازم برای انجام درست کار دسترسی دارند.
 در ابتدا چنین به نظر می رسد که مدیران موفق منابع و امکانات لازم را برای انجام کار در اختیار کارکنان قرار می دهند، ولی در اصل آنها با این کار به کارکنان خود نشان می دهند که ما به شما اطمینان داریم و این اطمینان باعث عملکرد بهتر آنها می شود.
 

 3- اجازه دهید کارکنان کاری را که در آن بهترین هستند، انجام دهند.
 ارتباط مناسب بین شغل و شاغل از دغدغه های اصلی است. مدیران موفق همواره سعی می کنند برای کارکنان فرصت هایی ایجاد کنند تا آنها بتوانند در کاری که در آن بهترین هستند فعالیت کنند، این کار 33 درصد تعهد افراد به سازمان را زیاد می کند.

 
 4- از کارکنان خوب به نحو مناسب تقدیر و قدردانی کنید.
 مدیران موفق عملکردهای مثبت و رفتارهای بهره ور را به وسیله تقدیرهای مناسب تشویق می کنند. این کار باعث رشد فرهنگ دستیابی به اهداف و انجام فعالیت ها و رفتارهای مثبت می شود. شرکت هایی که مدیرانشان این رفتار را دارند 100 درصد بهره وری بالاتری نسبت به سایر کارکنان دارند.
 

 5- به شخصیت انسانی کارکنان احترام بگذارید.
 مدیران موفق مجدانه از کارکنانشان مراقبت می کنند. آنها به کارکنان فقط به عنوان قسمتی از فرآیند کسب و کار نگاه نمی کنند، بلکه مدیران نتیجه گرا یک علاقه شخصی در کارکنان ایجاد می کنند. 
 
 6- برای توسعه و پیشرفت از کارمندان حمایت كنید.
 مدیران موفق برای کارکنانشان نقش یک راهبر را ایفا می کنند. آنها به کارکنان خیلی نزدیکند، آنها را در مسیر درست هدایت می کنند و فعالیت های بهبود و نحوه بهبود را به آنها می آموزند و در جهت تعالی فردی به آنها کمک 
 می کنند.

 
 7- برای دیدگاه های افراد اهمیت قائل شوید.
 مدیران موفق به کارکنانشان گوش می دهند. به آنها نشان می دهند که نتیجه فعالیت هایی که در آن چاشنی ایده کارکنان نیز وجود دارد، برایشان ارزشمنداست. این کار تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری دارد. 
 

 8- کاری کنید که هر کس احساس کند شغل و نقش مهمی دارد.
 مدیران با عملکرد بالادر ایجاد این احساس که کارکنان کاری مهم و ارزشمند دارند، هنر دارند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند کارکنان به طور طبیعی کارآمدتر می شوند. این اقدام 5 تا 15 درصد افزایش سود و 15 تا 30 درصد کاهش خروج نیروها را در پی دارد.

 
 9- تعامل کارمندان با افراد متخصص را بیشتر کنید.
 ممکن است یک کارمند به تنهایی تمام تلاش خود را به خرج دهد؛ ولی وقتی در تیمی قرار گیرد، نحوه کار تیم نیز روی عملکردش تاثیر می گذارد. 
 مدیران موفق متوجه این نکته هستند و مطمئن می شوند که هر نفر بتواند با تعامل سازنده از تمام توانایی هایش کمک بگیرد.

 
 10- دوستی ها را تشویق کنید.
 ممکن است این یک موضوع احساسی تلقی شود، ولی وقتی کارکنان در جایی هستند که بهترین دوستانشان در آنجا کار می کنند، بهره وری بیشتری دارند. مدیران موفق شرایطی را فراهم می کنند که فضای دوستانه تقویت شود. این امر افزایش سود، ایمنی، کنترل موجودی، وفاداری و روابط خوب مشتریان با سازمان را در بر دارد.

 
 11- در ارزیابی عملکرد روشی قاعده مند داشته باشید.
 افراد دوست دارند بدانند از طرف سازمان در چه رتبه ای قرار دارند، مدیران موفق ارزیابی عملکرد سیستماتیک، قاعده مند دارند. آنها هرگز اجازه نمی دهند که ارزیابی عملکرد فراموش شود یا در حاشیه امور قرار گیرد. این کار باعث 20 تا 40 درصدی کاهش حوادث و 10 تا 15 درصدی ارتقای بهره وری می شود.
 

 12- فرصت های رشد و یادگیری را فراهم سازید.
 مدیران موفق می دانند که پرسنل اشتیاق به رشد و یادگیری در محیط کار دارند. آنها فضای برد-برد را ایجاد می کنند و در این حالت پرسنل منافع زیادی برای سازمان



طبقه بندی: سازماندهی،  مشاوره،  هوش هیجانی،  منابع انسانی،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: دلبستگی و وفاداری کارکنان به کار و سازمان، وفاداری کارکنان به کار و سازمان، وفاداری کارکنان، وفاداری کردن کارکنان، دلبستگی و وفاداری پرسنل به کار و سازمان،  

تاریخ : پنجشنبه 26 شهریور 1394 | 08:37 ب.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات
ﺳﻮﺋﺪﯼ ﻫﺎ از ﺍﯾﻦ ضرب المثل برای کسی استفاده میکنند که ﺧﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﺪ.

داستان جالب این ضرب المثل ازین قراره که:

ضرب المثل سوئدی فروختن ماسک ضد گاز به گوزن

ﺭﻭﺯﯼ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﯼ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺑﻮﺩ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻔﺮﻭﺷﺪ.
ﺑﻪ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﭘﺰﺷﮏ،ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ،ﺑﻪ ﻧﺎﻧﻮﺍ ﻧﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺑﺎﻏﺪﺍﺭ ﺳﯿﺐ، ﯾﮏ ﮐﯿﺴﻪ ﺳﯿﺐ!
ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ:
ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﮔﻮﺯﻥ، ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ ﺑﻔﺮﻭﺷﯽ!

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺷﻨﯿﺪ ﺭﻓﺖ ﺷﻤﺎﻝ ﻭ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪ ﺑﻪ ﺟﻨﮕﻠﯽ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﮔﻮﺯﻥ ﺗﻮﯾﺶ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ .

ﺑﻪ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﮔﻮﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮔﻔﺖ:
ﺳﻼﻡ .ﺷﻤﺎ ﺣﺘﻤﺎً ﯾﮏ ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﯾﺪ .

ﮔﻮﺯﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪ :
ﺑﺮﺍﯼ ﭼﯽ؟ ﻫﻮﺍﯼ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﻪ ﺗﻤﯿﺰ ﺍﺳﺖ .

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ، ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﻧﺪ 
.
ﮔﻮﺯﻥ ﮔﻔﺖ :
ﻣﺘﺄﺳﻔﻢ .ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﯾﮑﯽ، ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪﮔﺎﺯ ﻻﺯﻡ ﻧﺪﺍﺭﻡ .

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﯾﺪ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﯾﺪ.

ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ،ﻭﺳﻂ ﺟﻨﮕﻠﯽ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﮔﻮﺯﻥ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ.

ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺶ ﮔﻔﺘﻨﺪ:
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟

ﮔﻔﺖ :
ﻧﻪ .ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺑﻪ ﮔﻮﺯﻥ، ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪﮔﺎﺯ ﺑﻔﺮﻭﺷﻢ .

ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ، ﺁﻧﻘﺪﺭ ﮔﺎﺯﻫﺎﯼ ﺳﻤﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺩﮐﺸﻬﺎﯼ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻓﺖ ﮐﻪ ﮔﻮﺯﻥ ﺁﻣﺪ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺍﻻﻥ ﯾﮏ ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﻡ .

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺣﺪﺱ ﻣﯿﺰﺩﻡ . ﻭ ﻓﻮﺭﺍ ﯾﮏ ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻓﺮﻭﺧﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺟﻨﺴﺶ ﻋﺎﻟﯿﺴﺖ .

ﮔﻮﺯﻥ ﮔﻔﺖ :
ﮔﻮﺯﻥ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻢ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺑﺎﺯﻡ ﺩﺍﺭﯼ؟

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺷﺎﻧﺲ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ . ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﻣﺎﺳﮏ ﺩﺍﺭﻡ .

ﮔﻮﺯﻥ ﭘﺮﺳﯿﺪ :
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺗﻮﯼ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﭼﯽ ﻣﯿﺴﺎﺯﯼ؟

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﻣﺎﺳﮏ ﺿﺪ ﮔﺎﺯ .

‏( ﺍﺯ ﮐﺘﺎﺏ: ﮐﺎﺭﻭﺍﻥ ﺗﻪ ﮐﻮﺯﻩ ﺷﯿﺮ ‏)
ﺍﺛﺮ : ﻓﺮﺍﻧﺘﺲ ﻫﻮﻟﺮ



طبقه بندی: کارت ویزیت،  سازماندهی،  موفقیت،  مشاوره،  بیکاری،  هوش هیجانی،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  تبلیغات،  ّبازاریابی و فروش،  مدیریت ارتباط با مشتری،  R&D،  منابع انسانی،  مدیریت و رهبری،  برندینگ،  ایمان حیدری،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: ضرب المثل سوئدی، فروش، فروختن ماسک ضد گاز به گوزن، فروشنده،  

تاریخ : چهارشنبه 25 شهریور 1394 | 07:15 ب.ظ | نویسنده : ایمان حیدری | نظرات
 
روزی مدیر یکی از شرکت های بزرگ در حالی که به سمت دفتر کارش می رفت چشمش به جوانی افتاد که در راهرو ایستاده بود و به اطراف خود نگاه می کند.


تصمیم قاطع مدیریتی
 
جلو رفت و از او پرسید: «شما ماهانه چقدر حقوق دریافت می‌کنی؟» جوان با تعجب جواب داد:‌ «ماهی 2000 دلار.» مدیر با نگاهی آشفته دست به جیب شد و از کیف پول خود 6000 دلار بیرون آورد و به جوان داد و به او گفت: «این حقوق سه ماه تو، برو و دیگر این جا پیدایت نشود، تو اخراجی! ما به کارمندان خود حقوق می‌دهیم که کار کنند، نه این که یک جا بایستند و بی کار به اطراف نگاه کنند.» جوان با خوشحالی از جا جهید و به سرعت دور شد. مدیر از کارمند دیگری که در نزدیکیش بود پرسید: «آن جوان کارمند کدام قسمت بود؟» کارمند با تعجب از رفتار مدیر، به او جواب داد: «او پیک پیتزا فروشی بود که برای کارکنان پیتزا آورده بود.» 

نکته آموزشی برخی از مدیران حتی کارکنان خود را در طول دوره مدیریت خود ندیده و آنها را نمی‌شناسند. ولی در برخی از مواقع تصمیمات خیلی مهمی را درباره آنها گرفته و اجرا می‌کنند.



طبقه بندی: سازماندهی،  موفقیت،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  تبلیغات،  ّبازاریابی و فروش،  مدیریت ارتباط با مشتری،  R&D،  منابع انسانی،  مدیریت و رهبری،  برندینگ،  ایمان حیدری، 
برچسب ها: تصمیم قاطع مدیریتی، منابع انسانی، کارکنان، مدیر،  

تاریخ : سه شنبه 24 شهریور 1394 | 11:40 ب.ظ | نویسنده : ایمان حیدری | نظرات
 سه بخش اصلی مشتری مداری بر حسب درصد

people 70%
process 30%
IT 10%




طبقه بندی: موفقیت،  مشاوره،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  مدیریت ارتباط با مشتری،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: وقتی دنبال چیزی باشی بدستش می یاری، آموزش، مدیریت مشتری مداری،  

تاریخ : جمعه 20 شهریور 1394 | 01:26 ب.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات

 انگلستان نخستین کشوری بود که شروع به استفاده از کارت ویزیت برای معرفی خدمات تجاری و بازرگانی نمود. 
نحوه ارائه کارت ویزیت می‌تواند نوع شخصیت و رفتار ما را معلوم سازد. 
 در این‌جا به نحوه ارائه کارت ویزیت به مشتری و … می‌پردازیم.


حرفه ایی کارت ویزیت را ارائه کینم


1 دادن کارت ویزیت با انگشتان

ارائه کارت ویزیت با دو انگشت نشانه قدرت و به‌رخ کشیدن شرکت توسط فرد دارد و این نوع کارت ویزیت دادن معمولا در نمایشگاه ها و برای ارائه به یک نفر زیر دست یا فرد عادی صورت می‌گیرد و اطمینان فرد از نوع کارت ویزیت و نوشته‌های آن را القا می‌کند.

به هیچ وجه دادن کارت ویزیت به‌ این صورت توصیه نمی‌شود. این حالت در آقایان مرسوم است.

2 دادن کارت ویزیت با دو دست

دادن کارت ویزیت با دو دست و با احترام شیوه‌ای‌ست که مردمان چین و ژاپن از آن استفاده می‌کنند و کم‌کم بین ایرانیان هم رواج پیاده کرده است. محترمانه‌ترین نوع دادن کارت ویزیت به افراد این روش است که نشانگر ارزشمند بودن فرد مقابل و احترام زیاد را به اوست. کارت ویزیت با دو دست تقدیم می‌شود و همراه با جملات بفرمایید، خواهش می‌کنم و … همراه است. برای دادن کارت ویزیت این روش توصیه می‌شود. این حالت در خانم‌ها و آقایان مشترک است.

3 دادن کارت ویزیت بین دو انگشت

دادن کارت ویزیت مابین انگشتان و گرفتن آن به سمت فرد، نشانگر اطمینان از کالا یا خدمات فرد است. این نوع روش کارت دادن بیشتر مرسوم بازار است و فرد معمولا با نگاه به کارت ویزیت خود بیان می‌کند که این کارت ویزیت برای او ارزشمند است. این روش، بیشتر، نشان از حفظ روابط و علاقه‌مندی فرد برای توسعه کار با حفظ قدرت خود با شرکت مربوطه دارد. این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک است.

4 دادن کارت ویزیت به صورت مشت

دادن کارت ویزیت به صرت مشت کرده رایج‌ترین نوع دادن کارت ویزیت در ایران است که غالبا با صاف کردن دست و گرفتن روبروی فرد مذاکره کننده همراه است و نشان از قاطعیت و سلطه فرد در کار و جدیت او در امور مذاکره است. این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک است.

5 دادن کارت ویزیت با احترام و تعارف

دادن کارت ویزیت با احترام و به ‌صورت تعارف، نگه داشتن کارت ویزیت به طوری که اطلاعات در روبرو قابل خواندن است نشانگر علاقه فرد به مطالعه کارت ویزیت و تماس با اوست. این حالت دوستانه و در مواقعی که فرد مذاکره کننده قدرت بیشتری دارد از سمت شخص نشان داده می‌شود. این حالت معمولا در نمایشگاه‌ها توسط بازاریاب‌ها یا در اولین جلسات مذاکره استفاده می‌شود. این حالت در خانم‌ها و آقایان مشترک است.

نکات طلایی 

هیچ‌وقت روی کارت ویزیت، مقابل فرد چیزی ننویسید.

از کیف‌های مخصوص کارت ویزیت برای حمل کارت ویزیت استفاده کنید.

همیشه کارت ویزیت را همراه خود داشته باشید.

موقع جستجو برای کارت ویزیت در جیب‌های‌تان همه محتوای داخل جیب را نمایان نکنید.

همیشه جای مشخص و معین برای کارت ویزیت داشته باشید.

در صورتی که از کسی کارت ویزیت دریافت کرده‌اید ابتدا نام، سمت و اسم شرکت را در کارت ویزیت بخوانید. 
بهتر است مشخصات او را بلند بخوانید و سپس کارت را در کیف یا جیب‌تان بگذارید و پس از انجام این کارها، کارت ویزیت خود را به او بدهید. 
برای طراحی کارت ویزیت از موسسه‌های گرافیکی کمک بخواهید.




طبقه بندی: کارت ویزیت،  مشاوره،  آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  ّبازاریابی و فروش،  مدیریت ارتباط با مشتری،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: کارت ویزیت، حرفه ایی کارت ویزیت را ارائه دهیم،  

تاریخ : چهارشنبه 18 شهریور 1394 | 07:51 ب.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات
متاسفانه در ایران شبکه های اجتماعی شده وسیله بازی و سرگرمی و تفریح مردم و کاسبان!


البته کلا ما ایرانی ها عادت داریم در محل کارمان با رایانه مان بازی کنیم و......


اصل مطلب را بگویم و خلاص شما از این پدیده بی نظیر می توانید انواع و اقسام کارهای مفید انجام بدهید و نه غیر مفید!!!!! 


مثلا یکی از شاگردانم در گروه های خودش شروع به فروش لباس های دوخته شده توسط خودش می کند و به راحتی بدون اجاره و.... در حال نان در آوردن است 


بریم سراغ کله گنده های خواب ((کسب و کار های بزرگ)) دوست عزیز کارخانه دار، دوست عزیز کارگردان و....... شما برای موفق شدن در کارتان نیاز به رصد بازار و شناخت بازار و افکار و اندیشه مردم و مشتری دارید و از آن مهم تر نیاز به رهبری بازار دارید، ((این قسمت را خوب گوش کنید...)) 



متاسفانه در شبکه های اجتماعی انواع و اقسام خبرهای دروغ و کذب پخش می شود در مورد کارخانه ها و....
ولی متاسفانه اصلا دوستان به دنبال این نیستند و نمی دانند که این موضوع را مدیریت کنند و آبروی برند خود را حفظ کنند 



به عنوان مثال عکسی از کارخانه معتبری در حال معدوم کردن کالا پخش میشه و مردم در فضای مجازی شروع می کنند به شایعه سازی و متاسفانه آبروی برند زیر سوال می رود!!!! 



از این فضا می توانید نهایت استفاده را ببرید، لطفا درست استفاده کنید 



باتشکر علی اکبری نویسنده مجموعه کتاب های راز جذب پول در ایران



طبقه بندی: آموزش کسب و کار الکترونیکی،  کسب و کار الکترونیکی،  ّبازاریابی و فروش،  مهدی شهبازی، 
برچسب ها: شبکه های اجتماعی و کسب و کار، کسب و کار، شبکه های اجتماعی،  

تاریخ : چهارشنبه 18 شهریور 1394 | 12:56 ق.ظ | نویسنده : مهدی شهبازی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
تعداد کل صفحات : 4 ::      1   2   3   4  
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مدیریت کسب و کار الکترونیک